Maleisie deel 2

3 april 2009 - Kuta, Indonesië

Bali - Kuta

's ochtend ging alweer vroeg de wekker. Eerst met de monorail en later nog een uurtje met de bus richting het vliegveld. Het ontbijt hebben we gedaan op het vliegveld omdat er nog redelijk veel tentjes dichtwaren. De vlucht ging snel voorbij. Er was veel plek in het vliegtuig. Peter en ik hadden 3 stoelen en Nathalie had ook 3 stoelen. Aan het eind van de middag kwamen we op het vliegveld op Bali aan. 's avonds bij een lounge bar aan het strand wat gedronken en daarna in de straat to be in een hippe club wat gedronken.

's ochtends na het ontbijt richting het strand gelopen. De bedjes waren erg duur, maar naar veel afdingen toch een bedje genomen. Er waren veel surfers en dat was leuk om te zien. Na het douchen zijn we richting een Braziliaans restaurantje gelopen. Het eten was niet echt veel bijzonders. Via het strand gelopen en bij een barretje nog wat gedronken. Er was een live bandje. Daarna lekker gaan slapen want morgen gaan we raften!!

Na het ontbijt richting de ophaal plek gelopen. De jongen van het bureau stond al op ons te wachten. Het duurde nog wel even voordat we werden opgehaald. De rit in het busje duurde wel even, maar de uitzichten waren super. Wat is Bali een groen eiland zeg! Het raften was ook erg mooi. Tussen de bergen door over een wilde rivier en watervallen, echt geweldig. We hebben ook nog een sprong gemaakt van een waterval van 4 meter. Peter heeft door die val met zijn helm tegen Nathalie haar hoofd gestoten. Op haar wang zit nu een streep. De lunch was boven op de berg tussen de rijstvelden, erg mooi uitzicht. De terugweg was net zo mooi als de heen weg, maar toch tussendoor geslapen. 's avonds op een terras wat gedronken met Sandra en Marleen. Heel leuk om Sandra weer te zien. Ze heeft een halfjaar rondgereisd door Australie/Nieuw Zeeland en gaat morgen weer naar IJsselmuiden. We hebben voor morgenavond afgesproken om uiteten te gaan met z'n 5-en.

Vanochtend zijn Peter en ik verhuisd naar een ander hotel met een heerlijk zwembad!! Hier hebben we 's middags gelegen en daarna nog een uurtje naar het strand geweest waar Nathalie en ik geprobeerd hebben te surfen. Nou dat is toch wat moeilijker als ik gedacht had. Na een halfuur hebben we het maar opgegeven. Hierna nog even bij het zwembad gelegen en 's avonds met Sandra, Marleen, Nathalie, Peter en ik uiteten geweest. Was erg gezellig. Wij zouden die nacht weer met het vliegtuig naar KL vliegen dus zijn we rond een uurtje of 12 gaan slapen om vervolgens om 4 uur de wekker weer te zetten.. pff.. Nathalie is met de andere 2 dames nog wat wezen drinken.

De vlucht ging weer snel voorbij. Met de bus en monorail weer richting Marleen haar huis gegaan en daar zouden we vannacht ook slapen. Peter en ik heb hebben nog rondgelopen in KL en naar wat F1 auto's wezen kijken. Dat weekend zou er een race gehouden worden in KL. Nathalie en Marleen hebben op het terras wat gedronken. We hebben 's avonds met z'n allen wat gegeten en daarna weer richting het huis van Marleen gegaan. Peter heeft al mijn souvenirs meegenomen zodat ik straks nog meer kan kopen hahaha. En toen stond de taxi voor de deur. Wat is dat vervelend zeg.. alweer afscheid nemen, wat leek die laatste keer in Nederland dan eigenlijk kort geleden. Na Peter te hebben uitgezwaaid ben ik weer met de taxi teruggegaan naar KL.

De volgende dag zouden wij vliegen naar Langkawi. Eerst hebben we nog een heerlijke voetmassage genomen en bij de subway gegeten en onze vlucht zou rond 9 uur vertrekken... maar niets bleek minder waar.. we hadden vertraging.. vlucht ging pas om half 11.

Nu zitten we op Langkawi, heerlijk op het strand bruin te worden!!

De groeten vanuit Azie!

1. Samantha:
    Hey Chantal,

Ik zei toch dat de tijd zo zou omvliegen!!! Zoveel indrukken die je daar krijgt!! We hadden het hier er laatst al over hoe snel de tijd voorbij gaat, je bent gewoon alweer bijna terug!!! Ik zat ook nog even je fotoos te bekijken, alleen je lijkt niet zo bruin als ik dacht dat je zou zijn haha! Of is dat alleen maar schijn ;-)! Nou meis, geniet nog even daar en dan zien we je binnenkort wel weer in Nederland verschijnen (hier is het op het moment mooi weer, wel is leuk voor de verandering :-P)

Groetjes,
    Samantha
  2. Annemieke:
    6 april 2009
    at last; je welverdiende strandvakantie...geniet er van en tot gauw!
  3. Wilme:
    6 april 2009
    Mooie verhalen Chantal, schitterend.

Peter weer thuis maar volgende week jij ook alweer en dan lekker samen verder genieten, toch.

Dikke kus

Wilma
  4. chantal dekker:
    he nathalie!!
    wat een mooie foto's, mooie witte stranden en super blauw water!! geniet er lekker van
    liefs chantal
  5. rowin:
    heerlijk SUBWAYYY!!
  6. Jade:
    7 april 2009
    Waw nath wat ziet dat er heerlijk uit! dit was in thailand denk ik?
    Ik ben echt jaloers op die zon! stuur hem eens hier heen voor de hele zomer, ach neem hem mar mee volgende week!
  7. Jiska:
    7 april 2009
    Nog 8 dagen nath, nog maar 8 dagen!!! Wow wat ging het snel!! Echt is het serieus al weer 3 maanden geleden dat ik je naar schiphol heb gebracht???
    Wat veel foto's!!! Super die strand fotos, krijg helemaal zin om op vakantie te gaan!! Maar voor nu... ik moet uit mijn bed straks werken, dat is dan weer de realiteit he hahaha!! Nou meissie tot snel!! Kus Jissie
  8. Sandra:
    8 april 2009
    Hi meiden!

Wat was het leuk om jullie te zien in Kuta! Zo raar om elkaar op deze plek te ontmoeten. Het avondje uit eten was ook super gezellig!

Genieten jullie nog maar even van de laatste weken, die vliegen voorbij!! Wij staan klaar om naar het vliegveld te gaan, de taxi komt ons zo ophalen. De tassen kregen we maar net dicht haha en zwaaaaaaaar dat ze zijn! Hopen dat ze mee mogen het vliegtuig in... spannend straks bij het inchecken.

Veel liefs Sandra
  9. annemieke crama:
    10 april 2009
    Hallo chantal
    Nog even en dan is het voorbij genieten jullie nog maar lekker,
    van de rust en zon heerlijk dan kunnen jullie er straks weer hard tegen aan alvast een hele fijne terug reis en verdeel alles goed in je koffer niet dat je alles weer uit moet pakken zoals in gambia
    geintje tot gauw
  10. joke:
    17 april 2009
    ha chantal
    volgens mij ben je alweer thuis
    maar ik lees het net
    we zijn zelf ook weg geweest
    maar welkom thuis dan
    groetjes o h t j