Tickets geboekt

23 september 2008 - Thuis, Nederland

Lieve Mensen,

Het is zo ver! Na een tijd van wegdromen gaat het dan eindelijk gebeuren! Wat? Wij gaan een 'wereldreis' maken! Ja, echt!

Op 17 juli hebben wij de knoop doorgehakt en ons ticket geboekt! Ons avontuur kan beginnen, haha. We hebben nog wel even getwijfeld of we vanuit Düsseldorf of toch vanuit Amsterdam zouden vertrekken. We hebben toch voor Amsterdam gekozen zodat alle bekenden/vrienden en familie ons uit kunnen zwaaien en/of weer met open armen kunnen ontvangen op 15 april!

Vluchtschema:

Singapore, Singapore  |  Departs 14 Apr 09   22:55
Londen Heathrow, Engeland  |  Arrives 15 Apr 08   05:15
Londen Heathrow, Engeland  |  Departs 15 Apr 09   07:45
Amsterdam, Nederland  |  Arrives 15 Apr 09   10:00

Op dit moment zijn wij nog volop bezig met de voorbereidingen en moet er nog het een en ander geregeld worden zoals: een geschikte reisverzekering, nog een aantal vaccinaties, verblijf voor de eerste paar nachten in Bangkok, onze reis uitstippelen (excursies/bezienswaardigheden) en nog een aantal kleine dingetjes.
Wanneer er weer nieuws is van onze kant dan is het hier te vinden, hou onze reis(web)log dus goed in de gaten!

Bericht ontvangen als wij een nieuw verslag of nieuwe foto's op onze reislog hebben gezet? Dat kan! Meld je aan/laat je e-mail achter en je ontvangt dan automatisch een mailtje.

Blijf dus op de hoogte en volg ons van 21 januari t/m 15 april!

1. Henny:
    24 september 2008
    Ha meiden,

Leuk, dat we jullie in de toekomst op deze manier kunnen volgen!!
    Ik wens jullie veel plezier en succes met de verdere voorbereidingen.
    Groetjes, Henny
  2. Sandra:
    24 september 2008
    Hoi Chantal & Nathalie!

Leuk dat jullie ook een reislog bij gaan houden.
    Wat leuk he om met de voorbereiding bezig te zijn, je wordt er helemaal enthousiast van! Gister nog leuke plannen gemaakt of veel dingen uitgezocht?

Ik zal, als het kan, jullie weblog lezen. Dat zal waarschijnlijk zijn als we die van onszelf gaan updaten :D jaja voor mij is het nog maar 11 dagen wachten... begint nu wel heel spannend te worden hoor!
    Net zag ik trouwens het programma 'Hello Goodbye' op Ned.1 :S straks sta ik daar zelf afscheid te nemen... snik snik! Maar daarna begint er een geweldig avontuur!

Succes met de voorbereiding en het aftellen straks, wie weet komen we elkaar nog tegen op Bali! :D

Liefs Sandra
  3. Sara:
    Hey Chantal,

Erg jammer dat je me zo lang alleen op kantoor laat zitten :P

Heel veel plezier alvast!

-x-
  4. carla:
    he chantal,

we kijken er naar uit.
    Het is een leuke site, en jou kennende wordt het nog leuker.
    Succes nog eventjes met alles.
    We zien en spreken elkaar nog voor die tijd.

Groetjes van de visschertjes
  5. Saskia Roy en Noa:
    25 september 2008
    Chanie!!! oooo wat ontzettend spannend zeg! leuk hoor! echt heel gaaf. Kben een klein beetje jalours, haha!
    Geniet ervan, zo';n kans krijg je maar 1 x ....

Ps: neem een lonely planet mee. echte aanrader.
    xxxx
  6. Ilona:
    Heey
    Er is toch wel ff een afscheidsparty??? Erg leuk dat we zo alles kunnen lezen. Geniet ervan. ( na gisteravond 26/9 moet nathalie dat wel lukken, haha) groetjes ilona
  7. Jiska:
    27 september 2008
    Nath wat heb jij gisteravond uitgespookt??! Ik vind dat er ook een afscheidsparty is!!! Jullie vluchttijden zijn in ieder geval goed! Mooie tijd om jullie uit te zwaaien en mooie tijd om jullie weer terug te knuffelen (zo noem ik dat altijd haha, slaat nergens op)! Maar natuurlijk ga ik jullie site volgen! Heel vaak schrijven, want anders ga ik daar om zeuren!! Heel vaak betekent natuurlijk min 1 x in de week en het liefst vaker en ik wil alles weten! Wat jullie eten, wat jullie zien, waar jullie slapen, hoe jullie het ervaren, hoe het daar ruikt haha!
    Nathje patatje ik ga je wel missen hoor! En wat moeten jou poezenkinderen nou zonder poezenmama! Een mama kan niet zomaar haar kinderen verlaten!!
    Ik heb me alvast aangemeld voor de mailing! Dus ik verwacht snel weer eens een mailtje dat jullie weer wat hebben geschreven! En meer foto's natuurlijk! Ik hou van foto's hahaha!
    En als je daar zit moet je mijn blog gewoon ook blijven lezen, dan blijven we van elkaar op de hoogte!
    Liefs Jiska
    P.s Ik wil heel graag mee!!!
  8. Jiska:
    27 september 2008
    P.s.s Vanwaar dat grote lettertype waar jullie mee schrijven?? Ik kan het achter in het kantoor nog lezen hahahaha!!
  9. Arjan en Marleen:
    27 september 2008
    Waauw!! Super nat en chantal, dat jullie dit avontuur aan gaan. Wat een ervaring. Ik hoop dat jullie het super mooi krijgen en heel veel moois te zien krijgen. Lekker van genieten. Ik ga jullie zeker volgen en ben benieuwd naar de verhalen.. Al moeten wij jou hier missen nat...

Liefs Marleen
  10. Geralda:
    Hey Nath en Chantal,

Nog een paar maandjes en dan ga je dan echt weg...SPANNEND!! Betekend natuurlijk wel dat je onze geweldige feestjes ook 3 mnd moet missen, maar om dit goed te maken (en dan vooral zodat jij en goed kan maken met ons, door ons te verlaten) moeten we voordat je weg gaat nog echt een superfeestje geven te ere van je afscheid!!! Ik heb er vertrouwen in dat het helemaal leuk gaat worden, je weet nu idg ondertussen hoe je een tent op moet zetten dus als alle hostels vol zitten kan dat nog een optie zijn! (Vergeet het zeil niet!!!!)
    Ook ik ga je natuurlijk in de gaten houden en hou er net als Jis van om foto's...veeeeel foto's te bekijken! ;)

Leifs Geralda

(ook ik wil mee...dat wordt krap in de koffer!!)
  11. Sandra:
    28 september 2008
    Hi Chantal & Nathalie!

Waarom hebben jullie de tekst zo groot neergezet?
    Iemand van de vrienden/fam. slechtziend ofzo haha.
    Eigenlijk is het nu wel erg lastig te lezen...

Maar verder SUPER SITE! :D Heeft wel wat weg van die van Marleen en mij :D :D
  12. Jade:
    28 september 2008
    Ja omdat ik te laat ben (natuurlijk weer als laatste reageer) pas ik natuurlijk niet meer in de koffer.... sjonge jonge. Nou ik vind dat jullie maar bij moeten betalen hoor want ik wil ook mee!!!!

Om nog even te zeuren net als de rest... vanwaar die GROTE letters...? tjong... Wel vetten site, ik verwacht natuurlijk vette foto's!!!!
  13. Sandra:
    30 september 2008
    Natuurlijk ben ik vrijdag van de partij!! :D LEUK!!

Wat hebben jullie nou samen laatst besproken dan? Route? Of dingen die je wilt gaan bekijken?

Volgende week zit ik gewoon in Hong Kong!! Eigenlijk niet voor te stellen! Blijft een raar idee, maar wel errug leuk!

Nu nog geen zenuwen, maar dat komt wel op Schiphol denk ik!! :D

XXX San
  14. lassche:
    1 oktober 2008
    heej chantal

leuk gedaan hoor die site
    spannend allemaal heel veel succes met de verdere voor bereiding
    wij zijn blij dat wij het allemaal kunnen volgen straks
    we zien je nog voor die tijd
    groetjes van lassche en co
  15. Steph en Miek:
    2 oktober 2008
    Hee Nathalie,

wat leuk om te zien dat het allemaal steeds echter wordt! Eng he? Wel heel gaaf hoor! Succes met alle voorbereidingen!

Liefs, Steph en Miek
  16. Wilme:
    3 oktober 2008
    Ey meiden,

Jullie zullen al wel veel lol hebben met voorbereiden van de reis.
    Ziet er cool uit.

Toedeloe
    Wilma
  17. Hilda:
    13 oktober 2008
    Heyy meiden,
    Eindelijk heb ik mij dan aangemeld, duurde even.
    Duurt nog even voor jullie gaan, maar het komt nu wel steeds dichter bij!

1 ding weet ik wel, ik ga jullie missen! En ben nieuwsgierig naar alle verhalen en foto's

Kusjes Hilda
  18. Bert:
    17 oktober 2008
    Hoi Nathalie, wat leuk. Ik heb wel wat tips voor je in Thailand. Fietsen in BKK moet erg leuk zijn. Ik heb t nog nooit gedaan maar wel van velen gehoord en ga t in januari ook doen. Deze link voor meer info: http://www.greenwoodtravel.nl/fietsen_bangkok_waterland.php
    Verder kan ik je t eiland Koh Chang aanbevelen en daar wat meer naar t midden te gaan, daar is nog een leuke mix van toeristen maar ook thaise mensen. En prachtige stranden en duikmogelijkheden.
    Veel plezier in elk geval.
    Groet van bertvandebelt
  19. Sandra:
    22 oktober 2008
    Hoi Nath & Chan!

Beginnen de reiskriebels al te komen? Ik ben nu gewoon al onderweg!! Echt heel raar, zo lang leef je er naar toe en dan zit je hier ineens gewoon!! Tijd gaat best hard. We zitten hier nu al bijna 2 weken. En we zitten op moment een beetje vast. Eigenlijk zouden we ons busje vrijdag op gaan halen, maar ze belden vandaag en we moeten nu wachten tot volgende wk dinsdag. Echt shit!! Maarja... we wachten wel weer, zullen we moeten. Maar wel ff flink balen dus, we zijn de verkopers en garages nu wel een beetje zat. We willen gewoon door nu!!

Heb net een nieuwe bikini gehaald :D beetje met een hawaii print hehe heel mooi ding, nouja je zult hem straks vast wel eens gaan zien op foto's. En nu we dus moeten wachten tot volgende week gaan we morgen of overmorgen maar een tour doen denk ik. Naar daintrees. We gaan dan met een kabelbaantje omhoog en dan met een heel cool treintje weer naar beneden. Ben benieuw! Eindelijk weer een beetje actief worden, we liggen nu elke dag te luieren bij de lagoon... heel vervelend!! Haha zijn al lekker bruin aan het worden joh!!

Nou ik ga dr zo weer vandor, m'n tijd zit er bijna weer op.
    Succes met voorbereiden verder!

Heel veel liefs Sandra