We zijn er!!

22 januari 2009 - Helsinki, Finland

Hoi Allemaal,

Het belangrijkste om mee te beginnen: We zijn aangekomen!! Na een goede vlucht van 9,5 uur vanaf Helsinki zijn we er eindelijk.

Om te beginnen de vlucht vanaf A'dam naar Helsinki vloog voorbij. 2 uurtjes hebben we er over gedaan en hadden heerlijk 3 stoelen voor ons 2 ter beschikking. Na aankomst in Helsinki hebben we een frisse neus gehaald in de SNEEUW!! Foto's volgen nog!

Na 9,5 uur in het vliegtuig te hebben gezeten zitten we nu midden in bangkok in een internetcafe. Natuurlijk hebben we eerst een slaapplek gezocht. Na 2x vragen was het al raak. We hebben een kamer voor ons 2-en en een douche/toilet voor onszelf. We hebben de tassen gedropt en daarna hebben we heerlijk op een terras 2 cocktails gedronken.. Erg goedkoop was ht ook weer niet.. want we hadden er een nacht voor kunnen slapen.. wel moeten we er bijvertellen dat we slapen voor 7 euro per nacht en dat voor 2 personen!! moet je nagaan hoe duur die cocktails dus voor ons waren!

We wouden jullie even laten weten dat we veilig geland en aangekomen zijn. Helaas hebben we hier geen mogelijkheid om de foto's erop te zetten, Dus die houden jullie nog van ons te goed.

O ja.. voor de kenners onder ons: we zitten in Kho San Road. Dat is the place to be.. daar gaan we nu dus ook weer heerlijk van genieten!

We houden jullie op de hoogte.

Dikke kus en knuffel van ons!

1. Hilda:
    Hey Meiden,
    Fijn dat jullie zijn aangekomen! Zitten wij dan in de kou en jullie heerlijk in de warmte! Zo niet eerlijk haha

Geniet er lekker van!! Ben nieuwsgierig naar de foto's

Liefs Hilda
  2. Marleen:
    22 januari 2009
    Sawade Kaa!!!! Fijn dat jullie goed zijn aangekomen!
    Neem vanaaf maar lekker een Pad Thai op de Kau San... errug lekker!! Verheug me al op de volgende story's.

Ciao! Marleen
  3. Harwin:
    He Chantal en Nathalie,

Mooi om te horen dat de reis zo goed verlopen is. Ik ben benieuwd naar de foto's. Succes met het uitvogelen van Bangkok.

Harwin
  4. Jiska:
    22 januari 2009
    Ha Nath en Chantal!!! Wat goed dat jullie zo'n fijne vlucht hadden gehad en dat jullie nog even in de sneeuw zijn geweest. Lekker voor het contrast haha! Zeg vertellen jullie niet eens even aan iedereen dat Nath op haar roze sokjes bij de douane liep??! Omdat ze messen in de zool van haar schoenen had verstopt ;) Nou ik moet aan het werk doei doei Kus
  5. Elly:
    Hey dames
    Wat fijn dat jullie er zijn. Geniet van het warme weer want het is hier inderdaad koud haha. Ben ook benieuwd hoe de foto's zijn.
    Nou tot horens!

Groeten Elly
  6. chantal dekker:
    hoi!!
    dat klinkt al goed en volgens mij gaat dat helemaal goed komen met jullie!!!
    heel veel plezier en veel foto's maken he die verwachten wij wel hoor!!!
    liefs en dikke kus chantal
  7. Henny:
    Heejj meiden, fantastisch!

Nu komt het echte genieten!! Fijn dat jullie een goede vlucht hebben gehad en veilig zijn aangekomen.
    Mooi dat jullie nog even de tijd hadden daar in Finland, om nog even van de sneeuw te kunnen genieten.
    En die cocktails?! Die waren vast errug lekker!!
    Zeg, dikke kus en tot de volgende keer.
    Liefs, Henny (en Jan)
  8. Saskia Roy en Noa:
    Hey dames!!
    wat fijn dat jullie er zijn (k heb de hele dag aan jullie zitten denken). Fijn nu kan eindelijk alles echt beginnen!

hey chan, heb je de kaart en tekening nog gezien(had rowin als het goed is aan je gegeven).

tot mails.
    xxxx
  9. Steph en Miek:
    23 januari 2009
    Hee meiden! Wat leuk dat jullie zo snel een bericht konden sturen! Klinkt goed hoor allemaal. Heerlijk zo'n avontuur! Veel plezier en wordt maar namens ons allemaal heel bruin, hier gaat dat voorlopig niet lukken ;)

Liefs, Miek
  10. Ilona:
    23 januari 2009
    Hoi avonturiers. Fijn dat jullie goed zijn aangekomen. Lekker weertje daar? Het is hier net herfst. Ik blijf jullie volgen. Kus ilona
  11. Samantha:
    Hey Chantal,

Fijn dat jullie goed aangekomen zijn!!! We zeiden hier al tegen elkaar, ze moeten toch die site is updaten haha, met "nog 6 weken te gaan"! Geniet er maar goed van! En met die cocktails daar, moet dat wel lukken geloof ik ;-), alleen jammer dat ze dan weer zo duur zijn vergeleken met jullie slaapplek hihi! Pas er wel op dat ze jullie niet afzetten met de prijzen he, want dat proberen ze volgens mij nog wel is in die soort landen!

Veel plezier nog!

Groetjes,
    Samantha
  12. joke:
    23 januari 2009
    fijn dat het goed gaat en geniet van de lekkere drankjes
    groetjes henk en joke
  13. Inge:
    Hee dames!

Wat fijn te horen dat jullie veilig geland zijn... het avontuur kan nu beginnen!!! Geniet ervan... OVERAL foto's van maken.. en tot snel weer!!! :-)

Liefs Inge
  14. Jade:
    24 januari 2009
    Hey meiden,
    Wat goed om t elezen hoe het allemaal is gegaan!! Ja jis ik mis het roze sokjes verhaal ook hahahah. Dus is verhouding dure cocktails gedronken... smaakten zeker erg goed! Meiden veel plezier! liefs
  15. Jos:
    24 januari 2009
    Hey meiden,

Fijn dat jullie goed zijn aan gekomen. Hoop dat jullie het enorm naar jullie zin gaan krijgen maar dat zal wel goed komen en maak er wat van.
    Succes met het verloop van de reis en ben benieuwd naar de foto's.

Greetz Jos
  16. Janneke:
    26 januari 2009
    Hee meiden!!
    Kliknk goed zeg! Heerlijk genieten nu! Wat zal dat wennen worden om straks weer in het dure nederland koude kikkerlandje terug te komen. Waar je echt nergens voor 7 euro kan slapen.
    Veel plezier meiden, genietze!!!
    Liefs Janneke
  17. Ineke Kiel:
    3 februari 2009
    Hoi Chantal,

Wat gaaf, geniet van je reis het is om voordat je het weet. Lieve groet vanuit Zurich.